Zasady wysyłki
1. Dostawa towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z firmą kurierską DHL, DPD, FeedEx, InPost lub Pocztą Polską. Istnieje możliwość przysłania własnego kuriera przez Kupującego po wcześniejszym uzgodnieniu.
2. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji elektronicznej na konto e-mail podane w zamówieniu.
3. Kupujący może również odebrać zamówiony towar osobiście w umówionym ze Sprzedającym miejscu po uprzednim obustronnym potwierdzeniu terminu odbioru. Nie są doliczane wtedy koszty dostawy.
4. Koszt dostawy towaru w zamówieniach do kwoty 300 PLN w całości pokrywa Kupujący. Przy zamówieniach, które przekraczają kwotę 300 PLN (dotyczy przedpłaty) i nie przekraczają wagi 30 kg, dostawa jest realizowana na koszt Sprzedającego. Wysyłka na koszt Sprzedającego nie dotyczy zakupu pasz, których koszt wysyłki ustalany jest po złożeniu zamówienia i przesyłany drogą mailową Kupującemu oraz batów długości powyżej 100 cm.
5. Kupujący ma możliwość ocenienia stanu produktu i jego zgodność z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. Przy dostawie za pośrednictwem Poczty Polskiej nie ma takiej możliwości (istnieje możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki za dodatkową opłatą- zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej) . W przypadku uszkodzenia przesyłki należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier), zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar, należy wraz z dokumentem sprzedaży zwrócić Kurierowi. Jeżeli paczka zawiera więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu ponosi Sprzedający. Towar zostanie wymieniony na nowy, a nowa przesyłka zostanie wysłana na koszt Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji.
6. Zwrotowi oraz wymianie nie podlegają pasze, otwarte opakowania suplementów, towary o nietypowym wymiarze i na specjalne zamówienie.
7. Dla towarów z zamówień wysłanych na koszt sklepu, które są zwracane lub następuje rezygnacja z części zamówienia w trybie odstąpienia od umowy tj. zwrot bez podawania przyczyny, złe dopasowanie, kolor, fason i inne powody zwrotu towaru niezawinione przez Sprzedającego, kwota zwrotu będzie pomniejszona o koszt dostawy.
8. Sprzedający zwraca pieniądze za nadpłaty, zwroty towarów i reklamacje możliwie niezwłocznie i nie później niż 14 dni od decyzji o zwrocie.